Ännu en dag på stan

Efter jeansboa åkte jag med in till stan och blev avsläppt på Landgren. Innan det stod farmor och jag och frös under tiden vi väntade på pappa och Carro, vilket kändes som evigheter.
När jag väl kom dit satt vi i matsalen och pratade lite innan vi gick ner på stan. Sär jag hittade massor med fint. Så på två dagar, i lilla Härnösand, har jag redan hittat en bikini, en jeansjacka, örhängen, leggings, och två tröjor, men sen får vi ju inte glömma det jag det jag hittade på jeansboa. Raggsockor och ett par vantar, men jag har självklart bara köpt än sak än så länge.. Vantarna, men jag var i stort behov av ett par så jag kände mig nästan tvungen.
Sen tog vi en fika på bibblan och spelade lite online-spel när vi ändå väntade på bussen. Varför har jag inte druckit varm choklad på vintern när jag fikar? Det finns ju inget bättre, även om det är vatten-choklad.
När vi hoppade av bussen hos Emelie började kolla på 2012, lite seg men bra film. Vi kommer nog se klart den i helgen. När Tilda åkte visade Emelie mig lite saker hon hade laddat hem till sims, och nu sitter jag och är hemskt avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: emelieee♥

Mhahaha, klart du är avundsjuuk :D:D Och varm choklad är ett måste på vintern;) tänk på det!!

2010-02-24 @ 21:04:00
URL: http://nordinemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0