Äntligen lov säger jag bara

Och som det är efterlängtat. Sen vi började skolan efter jullovet har jag haft en nedräkning i huvudet. Men såklart så får man ju ont i halsen och allt sånt kommer just då. Så typiskt...
Så vad ska man göra hela dagarna då, när alla försvinner härifrån, fast jag drar ju snart också.
Igår va jag iaf hos Dezenana, och vad kul vi hade då! Så imorn samlas vi hos mig istället, men innan det blir det pizza med laget. En perfekt dag, om det onda i min hals kan försvinna.
Annars idag så har jag äntligen gjort en anslagstavla, något sam jag velat haft på väggen väldigt länge. Så efterlängtad att jag till och med lagt undan saker jag vill sätta upp på den. Men uppsatt är den inte än.. men imorn kanske.

På måndag åker jag upp till norrland med ett par skidor i handen, men nej jag ska inte åka(låter det som mig? NEJ). Carro ska nämligen ha dem på onsdag. Det blir nog ett inlägg under resan eftersom jag får åka förstaklass för första gången! JIHO! Det var så billigt så pappa tyckte jag kunde få åka det.

Men ne, nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0