tråkigt inlägg

Bara för att jag inte har något annat att göra så besvärar jag er med ett tråkigt inlägg.

Började med att jag visade pappa några youtube-klipp innan vi åkte till stan.
Julstjärnan är min favorit, och ja jag har extremt dålig humor ibland. Men ni måste erkänna att studsmattan är rolig..
Sen åkte vi i alla fall in och lämnade in en dator som grafikkortet är söndert på, tror jag i alla fall. Efter det köpte pappa ett par basketskor till mig(som födelsedagspresent), de var på halva priset. Först tänkte jag köpa dem men han sa att det kunde bli en födelsedagspresent istället. Så nu är jag överlycklig. Efter det tog vi en fika och sen sprang jag omkring lite grann på stan ensam. Men hann bara med två affärer... Hittade ju så mycket fint, provde en massa men som vanligt inget köp, nejnej. Ni känner ju säkert mig vid det här laget.
Sen köpte vi lite mjölk på hemvägen, och tydligen så ska det ha blivit strömavbrott precis när vi gick ut därifrån? Inget jag märkte av i alla fall.
Gick efter det direkt över till farmor för lite kortspel.
Har även proppat i mig en hel del godis idag...hehe. Men det är väl tilllåtet nu, när det är lov?
Sen har jag fått en repetion på optiken från åttan, hjälpte Carro till hennes prov på torsdag. så nu sitter det där för evigt kan jag lova(, eller det är vad jag hoppas i alla fall).
Annars har jag haft en liten filur som bitit mig i tårna hela dagen också, henne får vi inte glömma.
Hon ser så stor ut på alla bilder. Majs heter pysen.
Nu har jag också märkt att jag använder ¨i alla fall¨ i typ varannan mening. Får lov att sluta med det, men det känns stört omöjligt just nu. Men jag ska nog vänja mig.

Hoppas ni som läste(om någon nu gjorde det efter varningen i början) inte blev helt uttråkade.
Nu ska jag sova, så GODNATT PÅ ER OCH SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: emelieee

Åh gud vilken söt bild;D Måste träffa den där pysen nån gång;) btw, du får höra av dig om imorn. Annars glömmer jag XD hehe. men jag ska bort typ halv 4, så vi kan bara vara med varandra på förmiddagen:)

2010-02-26 @ 17:58:40
URL: http://nordinemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0