Hur?

Jag fattar seriös inte hur folk hittar hit? Redan sen inlägget imorse har jag redan haft fyra läsare. Förstår inte hur det går till, menmen.

Igår blev det som vanligt lite melodifestival-tittande, men precis som förra veckan kollade jag bara på låtarna och gick sen. Det har blivit så himla mycket sämre än tidigare år, musiken och skämten(inte för att skämten va nå bättre förra året). Så jag har ingen aning om vilka som gick vidare faktiskt. Vilket är ganska konstigt, eftersom jag tidigare varit värsta fanet av det.

Nu har jag ställt anslagtavlan på sin plats och satt upp lite grejer på den. Rummet börjar äntligen kännas lite personligt.
Har även varit upp på vinden och hämtat ner Carros fäll som jag nu har framför sängen. Så nu kanske jag inte gruvar mig lika mycket för att gå upp på morgonen. När jag slipper sätta fötterna på det kalla golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0