Bäst att skriva det nu..

så det blir av:) Tänkte skriva lite om en händelse i samband med att jag såg barnhemmet, som jag nämde lite kort i förra inlägget.

Det var iaf fredagen vi fick lov och Elin, Jessica och jag skulle på filmkväll och kolla på mysteriet på greveholm(min favorit:), av julkalendrar alltså) och en skräckfilm. Skräckfilmen fick bli Barnhemmet eftersom Bella ganska nyss köpt den. Iaf, när vi kollade på barnhemmet hände en lite rolig sak:P
I början av filmen tappar mamman(Laura) bort sitt barn(Simón) och går ner till grottorna för att leta där hon hittar honom. Simón står och kollar in i en grotta, och när Laura kollar in är det helt svart, och man väntar på att något ska hända... Då speglas en lysande liten julgran av sig från fönstret på TV:n och jag ba, ¨En julgran????:S¨, och de andra skrattar... då kommer jag på mig:P heheh

Juste kom på att jag faktiskt sett en skräckfilm innan lovet också;) One missed call, jag såg den amerikanska versionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0