Dags att skriva kanske

Har inte skrivt på länge nu så jag kände att det var dags.
Jag har redan hunnit spelat match i norrköping, och förlorat med BARA fyra poäng. Det måste klassas som en av våra bästa matcher hitills.Annars ska jag plugga idag, TRÅÅÅÅKIGT! Och sen va med en kompis fram mot kvällen, så jag har något att se fram emot.

Igår va jag, Elin och Felicia hos Jessica, såg på tre filmer och åt tacos. Vi såg Exorcisten, Alice i underlandet och Coraline. Hade redan sett Exorcisten, och det är grymt bra! Jag fattar inte att jag börjat kolla på skräckfilmer, det gör nog ingen. Alice i underlandet hade jag också sett och jag hade för mig den va mycket bättre. Men så var det inte. Jag skriver lite om Coraline senare, så kan jag skriva ett inlägg innan om boken också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0