det där himla jobbiga valet

Jag som trodde jag hade bestämt mig... men nej, när jag kommer dit idag så blir jag helt förvirrad. Gymnasievalet. Så jobbigt. Så förvirrad man kan bli. Och så galen man kan bli. Ne nu överdriver jag, men jag är väldigt förvirrad efter idag. Har ingen aning längre.
Jag funderar mellan Mikael Elias Teoretska Gymnasium och Bergska. Nackdelen med Teoretiska är att man måste ta bussen i nästan en timme. Det blir jobbigt.
Just nu sitter jag iaf och jämför, och det är inte lätt ska jag säga er.

GRATTIS AXEL!
Min lillebror som fyller två år idag, och jag missade kalaset. Fast han såg inte så ledsen ut över det när jag kom hem iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0