Ett inlägg för dig..

Emelie, eftersom du nog är min ändå läsare fast jag inte skriver något:P Så ett inlägg som du kan läsa:)

Jag tycker iaf väldigt synd om er där uppe som var tvungna att vara på skolan kl 8! När jag själv sov till halv tolv.. hehe

Så eftersom jag inte har skrivit på ett tag måste jag ju om turkietresan, vi åker iaf i agusti:) Jag hinner bara vara hemma en vecka eller några dagar efter språkresan innan jag åker igen:) Vilken sommar jag har att se fram emot! Så det blir totalt fyra veckor utomlands i sommar:D
Vi ska till Side, och just nu försöker jag hitta bilder av hotellet vi ska bo på. Men eftersom jag inte vet vad det heter så är det lite svårt..
Namnet är iaf Seher Resort & Spa Hotel.


Vi kommer nog att bada en hel del iaf:D

Jag ingen aning i vilket sorts rum vi kommer att bo i, men det här iaf ett rum:)

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i det här med bloggen, min läsare har något att läsa:) Blir nog att rensa lite i arkivet och ta bort en del inlägg;)

Kommentarer
Postat av: emelie nordin

Gaaaah!! Jag vill också utomland!!! fubbigt. men det ser störtskönt ut!! Kul att jag får nått att göra igen ^^ alla är så tråkiga och uppdaterar aldrig bloggen >.< själv är jag inne på ming minst 2 ggr per dag typ (a) tihi.

ojusste, vrf rensade d i arkivet:( det är ju så kul att läsa gama inlägg

2010-01-12 @ 21:14:36
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: emelie nordin

Gaaaah!! Jag vill också utomland!!! fubbigt. men det ser störtskönt ut!! Kul att jag får nått att göra igen ^^ alla är så tråkiga och uppdaterar aldrig bloggen >.< själv är jag inne på ming minst 2 ggr per dag typ (a) tihi.

ojusste, vrf rensade du i arkivet:( det är ju så kul att läsa gama inlägg

2010-01-12 @ 21:14:43
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: emelie nordin

heh xp oj, det råkade bli 2 st (a)

2010-01-12 @ 21:15:10
URL: http://nordinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0