Ett litet mysterium

Hur kan ni komma på att läsa min blogg?? Har haft fem besökare idag och jag kan inte komma ihåg att jag har sagt till någon att kolla på den.. Konstigt...

Krönikan känns iaf helt omöjlig och jag tror att jag valde något alldeles för svårt.. Men nu har jag börjat, så fortsätter jag lite nu och då. Blir nog bäst så.

Har redan lagt upp väldigt olika låtar, så här kommer en till.

Texten är ju helt underbar! Eller det där kanske inte var rätt ord... den är hemskt bra.

Men det roliga är att jag hittade den för att Tilda och Mirre sjunger den på youtube! Så jag lägger upp det klippet också.

Åh vad jag saknar er! Bra är ni också!!

Kommentarer
Postat av: emelie nordin

Dom sjunger så sjukt bra<3 Har du hört när dom sjunger Face Down också?? Mirre sjunger så grymt bra så jag fattar inte att det kan vara min bästakompis :D:D

2010-01-15 @ 20:47:37
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: Mirre<3

Åh men tack båda ni!!!;]<3 jag blir verkligen rörd<3333333

2010-01-15 @ 21:17:36
URL: http://mijam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0