Försov mig...

GROVT! Vaknade av att mamma ringde mig 07.27( då jag och Bella brukar gå till skolan). Hon trodde nämligen att jag redan var vaken och tänkte bara påminna mig om att det var dags att gå. Men jag bara klickade på upptaget och bokstavligt hoppade upp ur sängen. Slängde på mig kläderna, de första jag hittade. Då kom mamma in och bara, ¨jag ser att du är påväg¨, eller nått. Och jag sa att jag vaknade när hon ringde. Så jag såg iaf inte förskräcklig ut. Hann iaf allt, hitta böcker, klä på mig(inklusive ytterkläderna!) och ta ett äpple på bara NIO MINUTER! Det är nästan världsrekord. Som tur var så fick vi skjuts, så snällt.

Sen har jag bara haft en vanlig dag, med lite plugg och annat. Inget speciellt med andra ord alltså. Än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0