Överst på inköpslistan..

En spark, närå. Det är nog ingen mening, snön lär ju fösvinna direkt iaf:(:(

Skippade återträffen med konfermaionen idag, var ändå inte kul när jag tog den. Plus att vi(jag, elin och felicia) skulle plugga spanska, men nej för felicas msn loggas ut hela tiden! Det kallar jag bortkastad tid. Me jag renskrev iaf det lilla vi skrivit från lektionerna... i word och nu har jag äntligen upptäckt hur man vänder på frågentecken, utropstäcken osv.(I början av en fråga tex)
Ex. ¿Por qué? (som betyder varför)
Man klickar iaf på den lilla knappen ¨Insert, Prt Scr¨, fast det funkar bara vid de tillfällen det behövs.

Nu har jag också börjat skolan som alla andra iaf, och det är tråååååkigt! Eller det är egentligen bara som vanligt... så jag ska låta bli att klaga och skriva på min krönika istället. Som jag var tvungen att använda min reservplan till, eftersom den tydligen var bättre?! Och hon har nog rätt, men det blir svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0