Ska bara säga att vi var sämst igår

Ja, vi var verkligen SMÄST igår, förlorade mot damerna med 19-58.

Annars kan jag väl säga att vi ska börja göra en låt på musiken.. hur bra tror dom vi är?! Jag kommer iaf att få ig på det.. Jag är verkligen inte musikalisk, och nu ska jag göra en låt? Som tur är har jag Elin och Felicia som säkert kan det mycket bättre.

Blev påmind av Emelie av den här låten( tänk om vi skulle kunna skriva en sån, då skulle det skriva mvg om oss)

Tror den gick på radion i sommar och jag har för mig att vi, Emelie, Tilda och jag, hörde den påväg till smitingen från en bil. Den är iaf grymt bra.

Kommentarer
Postat av: emelie nordin

sjukt bra låt;) jeppjepp

2010-01-15 @ 20:51:16
URL: http://nordinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0