Snart är den roliga tiden slut..

Ja snart börjar skolan:( Även fast Carro och alla andra härnösandsbor börjar imorn så stannar Carro tills på söndag. Och det är jag glad för:D

Under lovet har det hänt saker iaf:)

Jag har blivit arkitekt:D... eller det gick inte så bra med taket:P(så tilda och mika, jag tror inte det är något yrke vi ska satsa på:P)

Sen har jag faktiskt börjat kolla på skräckisar:), vilket jag aldrig trodde skulle hända:P än så länge har jag bara sett barnhemmet(angående barnhemmet har jag en sak jag också måste skriva;P) och två versioner av huset som gud glömde, varav en jag såg idag:)

Sen har jag upptäckt att man aldrig blir för gammal för att åka pulka!:D Så om ni inte har hunnit åkt än måste ni gör det innan snön tar slut;)

Och efter det första pepparkaksbaket för lovet lärde jag mig att det är väldigt lätt att bränna pepparkakor:P(jag brände 2 plåtar! haha) så då måste vi komma ihåg att någon annan ska vakta ugnen nästa år.

Jag har handlat på nätet för första gången:D det blev en kofta och två kjolar, de kom faktiskt idag och jag är supernöjd!

Det var nog en ganska bra sammanfattning av lovet, men det är fortfarnade några dagar kvar:D fast under de dagarna kommer det nog bara bli en hel del bones-tittande:Phehe, för jag fick två säsonger till i julklapp, så  nu har jag 1-4.

Jag skriver om det där med barnhemmet snart....

Kommentarer
Postat av: emelie nordin

Åh:D ÄNTLIGEN SKRIVER DU INLÄGG IGEN"!!! WOOHOOO, vad lycklig jag blir^^ + att du har skrivit typ 100st under min ouppdaterade tid;) heh.

btw, fint pepparkakshus;)

2010-01-12 @ 21:11:13
URL: http://nordinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0