framme

Nu har jag spenderat tva dagar i London, och och snart ska jag äta min andra lunch här i Torquay. Jag sitter vid en tysk dator, det är därför jag inte kan använda a men en ring över. Idag blev jag placerad i min grupp som heter Scottland, vi är 28 men bara 14 i klassrummet. Där hamnade jag med en svensk tjej, Jenny, men vi är inte i samma klass, bara grupp. 
Hon jag bor hos har en femtonaring dotter, värdmamman tror jag har tva jobb. Ett pa morgonen och ett pa kvällen. Jag bor med Celine, fran tyskland, som är väldigt trevlig. Vi hamnade dock inte i samma grupp.
KRAM TILL ER ALLA!:D
PS. Pa mandag ska jag fa lana datorn hos värdmamman, eftersom dottern aker till Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0