bankkort som krånglar

Det är riktigt drygt att så in fel kod på affären. Att veta att man slår rätt, men det står fel - riktigt irriterrande. Att det sedan fortsätter hända, om och om igen. Fast kortet funkar med leg. Irriterrande!
Sedan när jag nästan accepterade att jag hade slagit fel kod, kollade jag på pappret med min kod om det var rätt. Då hade jag redan provat tre gånger men eftersom jag handlat med leg imellan spärrades det inte. Det konstiga var att jag alltid slagit rätt kod! Därför provade jag även idag en sista gång, och det funkade inte idag heller. Som jag hade förväntat mig.
Därför innan automaten skulle ta kortet, gick jag in med det och på fredag får jag ett nytt.
Jag är i alla fall glad över att det hände nu, innan jag kommit till England.

En lite rolig grej i allt det här var iaf att bankmannen jag kom till hade jobbat i Finspång! Vilka är chanserna på det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0