det finns ingen tid till sånt här

Hela den här dagen har bara gått upp i rök. Och jag har inte fått ett dugg gjort!
Efter en skoldag med endast två av FEM nödvändiga lektioner. Och nästan inte ens de var nödvändiga eftersom vi på idrotten själva valde att origentera. Vilket gör att de ända viktiga 50 minuterna jag spenaderade i skolan idag var på att rita hus. Som jag lika gärna kunnat gjort hemma. Surt!
När jag väl kom hem slappade jag framför tv:n tills middagen. Såg först Bones och sedan Project Runway, kläddesign är verkligen interesant och roligt.
Efter maten övertalade mamma mig att följa med och kolla när hon sköt på rullande kaniner(övning). Där slutade det med att jag hamnade i bilen, pluggandes till radion.
POFF! Så var den dagen borta.

(Men det betyder ju också att vi har kommit en dag närmare sommarlov!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0