påväg norrut

De flesta reser väl söderöver under sommaren, men inte jag! Nu sitter jag på första tåget upp till pappa och är i sthlm ca tjugo i fem. Igår blev jag precis klar med min packning till england(!), nu känns det verkligen som om jag är påväg. Fast det är fyra veckor kvar...
Men att prata med folk från andra länder om resan på facebook, gör ju inte att man längtar mindre. Just nu känns det precis som om jag skulle vara påväg till arlanda. Men tyvärr är inte fallet så, ååhh vad jag längtar!
Jag ska iaf inte klaga, fyra veckors sommarlov hos pappa är inte helt fel.

Sju veckor kvar tills jag återvänder till lilla Finspång.

Kommentarer
Postat av: Emelie Nordin

4 veckor hos lilla MIG är inte helt fel ;) hihi. har saknat dig. Vi ska ha så kul tsm^^

2010-06-14 @ 18:53:49
URL: http://nordinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0