plugg plugg och ännu mera plugg

Nu har jag suttit i FEM timmar, som tur är har jag tagit så raster, MEN IAF! Förstår ni FEM timmar har jag lagt ner på något som säkert inte kommer att höja betyget, att det inte sänker det måste vi dock hoppas på. Jag snackar om SO-uppsatsen som ska in på fredag. Och kunde inte någon tagit sig tiden att skriva allt med ett förståligt språk? Eller iaf samla informationen. Det började med att jag läst FN:s utvärderingar från deras generalsekreterare, PÅ ENGELSKA! Eftersom dom måste vara så himla formella också så fattar jag ju såklart ingenting!
Men nog med det, dagen kunde inte varit finare(dock var jag ju tvungen att sitta inne hela tiden pga denna SO!).

Jag kanske skriver en fortsättning till inlägget om ödet ikväll. Om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0