sims

Nästan två hela dagar har gått och min syster och jag har nästan bara spelat sims. (Vi har vårt lilla kvarter som heter Nestle(precis som flingorna(!), men iaf där har vi våra famlijer och lite intriger. Jag kör en snabbgenomgång: Carros ¨familj¨, som nu är skilda, har tre barn tillsammans. Föredetta frun har dock fem! Första, andra och fjärde med sin exman, tredje med min sim Tore och femte med Patrik(som är gift och har en gravid fru!). Tore är barn till lantbrukarna Bengt och Marianne. De drev affärer ¨Tylles Frukt och Grönsaker¨ som nu har gått i arv till Tore. Hans liv består mest av -vakna-duscha-äta-odla-prata med växterna(eftersom han är så osocial med riktiga levande människor)-äta-odla. Det är nästan ett underverk att han lyckat skaffa sig två barn och gifta sig med Marie. Bengt dog dock innan något av detta hände när liemannen stoppade honom påväg nedför trappan. Tores planer för den lilla Igor är ganska enformiga, han ska ta över familjeföretaget! Oväntat?)

Imorgon ska vi faktiskt inte röra datorn speciellt mycket då min syster och jag drar in till stan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0