annanspaj påväg

En allmänt jobbig dag, nös moig igenom sista lektionen och sen inte gjort något(vilket jag hatar!), eftersom 3D bin blev inställd. Då vi skulle ha sett Alice in Wonderland.
Istället övertalade jag mamma att köpa hem lite annans till en paj. Bakade en himelskt god hos Tilda, man kunde bara inte sluta äta den. Hoppas den blir lika bra nu bara. Annars får väl Tilda visa hur man ska göra när hon hon kommer ner på påsklovet. Inte så värst långt kvar nu(bara lite mer än en månad!).
Under tiden ska Mathias få låna mitt rum till att träna att skjuta.

Kommentarer
Postat av: emelieee

tildas recept kommer faktsikt ursprungligen från miig^^ så det är tack vare mig som den är så himelsk god;) hehe

2010-03-04 @ 11:23:28
URL: http://nordinemelie.blogspot.com
Postat av: Tilda

Det går säkert bra hörredu!! (eller gick antar jag) Det var ju första gången för både dej och mej, som du vet :P

Ja, snart smäller det :D Har du beställt biljett? ;)

2010-03-05 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0