pluggapluggaplugga

OPS! Hade visst inte gjort något på engelskan, hehe. INTE ETT SKIT! Eller inte dom man måste, har ju skrivit en bokrecenssion i alla fall. Tur det säger jag bara. Hade inte ens alla saker hemma så har två uppgifter kvar, får väl lov att göra det efter bion imorn då. Så dumt av dig Michaela!
Har fixat klipptid till på torsdag nu också, mamma tyckte det skulle va bra. Nu när jag ska förnya legitimationen. Så nu är det Wärja(och inte Wiberg).

Igår satt jag och läste lite i Kupé, (SJ:s tidning för tågresenärer). Det stod om norrköping, sevärdigheter, fik och lite sånt. Fick sån hilma lust att gå och fika och gå på konstmuseer. Vill verkligen göra det i vår. Men antar att ingen vill följa med(?).

Den här veckan kommer bli näst intill perfekt. Bio imorn, klippning på torsdag, match på både lördag och söndag och CARRO KOMMER PÅ LÖRDAG! Men juste är ju ensam i skolan på fredag... inte lika kul.

Kommentarer
Postat av: Tilda

DU & JAG kan gå på konstmuséer ;DD och fika :D allt är lika nytt för mig som för dig :P

2010-03-03 @ 17:27:06
Postat av: sofia

haha, jag hade gärna följt med.. men jag är aldrig i norrköping.. :D

2010-03-05 @ 19:11:32
URL: http://fiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0