tillbaka till vardagen

Lovet är slut(för mig som tog en dag extra, hehe) och började med en fridluftsdag. Som innefattade pulkåkning, roligare kunde vi inte haft det. Var tyvärr tvungen att gå tidigare för jag skulle till tandläkarn, på vägen hem laddade jag busskortet, köpte mjölk och kakao till mamma och hämtade lUP-lappen(omdömen) på skolan. Nu ska jag bara kolla igenom engelska innan jag lämnar in den, har ju inte gjort det än, hehe lite sent kanske.
Sen har jag kvällen ledig, ganska skönt faktiskt jag som brukar gilla att ha fullt upp.


Kommentarer
Postat av: Sofia :))

åh, vi fick inte åka pulka på våran :(

2010-03-02 @ 19:59:38
URL: http://fiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0