Träningsfreak?!

Förut sa jag att jag hade blivit en helt ny person om jag inte missminner mig. Och det stämmer verkligen! Jag tränar som aldrig för. För min egen skull! Vilket gör att motivationen ökar något enormt. Det är skönt att ta ut sig!

Ne nu har jag tränat varje dag hela den här veckan(sex pass), och jag överväger fortfarande att gå på spinning imorgon... Är det inte helt otroligt?! För er som känner mig, vet att det här är en stor förändring.

Och juste det snöde imorse, första snön som stannade på backen. Men det har väl ingen gått miste om?


Kommentarer
Postat av: emelieee♥

haha galning:D nu känner ju jag mig lat....

vi har ingen snö på backen än;} hehe

2010-10-23 @ 11:39:47
URL: http://nordinemelie.blogg.se/
Postat av: pauli♥

söt header du har :)

2010-10-23 @ 12:31:15
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: syster

Haha, men guuuuuud!! Akta dig så du inte överanstränger dig. Nu ska jag börja gymma två gånger varje dag bara för att.. ;)

2010-10-23 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0