upptagen

Har haft fullt upp hela eftermiddagen, och vet ni vad? Jag älskar det! Hade bara en lektion idag så jag stannade kvar och pluggade en timme, sen hjälpte jag mamma med barnpassning under tiden som hon köpte barnkläder och lämnade in en klocka på lagning. Som tack så fixade vi ett gymkort till mig(fast det är ju ändå jag som betalar). Superglad! Första passet blir imorgon, BOXNING! Så vi får väl se hur det går?

Senare hade vi en taco-kväll med styrelsen. Vi åt även kladdkaka och spelade charader. Hur kul som helst. Jag skulle göra en ¨Koncentrerad Fredrik Reinfelt älskar en flaska hembränt moderat(måttligt(?)) och så skulle jag räcka ut tungan till någon annan. Helt sjukt! Men kul iaf.

Kommentarer
Postat av: emelieee♥

haha vad kul det låter:D

sv: haha nee;D fick inspiration och idé alldeles själv ;} mst ju hålla igång när vi inte har nån fotbollsträning^^

2010-10-05 @ 16:17:15
URL: http://nordinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0