.

Efter jag kom hem igår efter mat med mormor och morfar och lite fika somnade jag nästan direkt, vilket menas med strax efter sju och vaknade halv sex imorse. Inte lika kul att va helt ensam och uppe vid den tiden :( Lyckades iaf dra mig en halvtimme innan jag blev alldeleds för pigg för att kunna ligga kvar. Så jag gick upp och tog mig en skål yoghurt framför tv-shop. Vilket liv jag har! Efter en hel del zumba, finnar och Kim Possible så tog jag mig orken att faktiskt gå fram till tvn och slå på en riktig film. Blev första Harry Potter, med svenskt tal. Jag vet, det förstör typ hela filmen men det var helt okej för den tiden på morgonen.

På eftermiddagen drog jag till Emelie och såg tvåan, vilket har gjort att jag nu har värsta suget efter att köra ett maraton med filmerna som är kvar :D Hade inte sett Emelie på superduper länge heller så det var väldigt roligt :)

PS Datorn la av när jag skrev det här inlägget, så skrev klart det nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0