mat mat mat och tivolit

Japp, jag älskar mat. <3

Så snart ska jag iväg och äta lunch/middag med mormor och morfar. Har inte sett dem på länge så det ska bli trevligt, och... GOTT! :D

Att bero på mat så va jag med tilda i förrgår och vi baka världens godaste kakor! Eller okej jag sk ainte överdriva men de var riktigt goda. Vi hade ingen apelsin så det fick bli citronskal i kakorna istället, men det blev inget fel på dom inte :) MUMS!

Sen gick jag på markanden med carro, men den va inte så stor(mindre än Finspångs t.o.m., och då är den liten kan jag lova! :O), men eftersom stan stängde vid tre så fanns det inte mycket att göra. Vi åt på subway, masserade varandra på torget, gungade och köpte tugggummi innan vi på kvällen träffade hennes kompisar och gick till tivolit.

Där åkte jag två stycken, klon och breakdance. Brukar älska klon men den var inte alls rolig den här gången. Den gick både långsamt och varade alldeleds för kort. Breakdance är lite som tekopparna fast superdupersnabbt. Eller som virvelvinden fast utan gupp.

Ne nu får ni ha det så bra, för det ska jag! :D KRAMISAR!

PS: JAG GLÖMDE KÄKA LANGOS PÅ MARKNADEN!!! D: BUHUUUUUU! :'(

Kommentarer
Postat av: emelie

Mys:-) påväg hem från södern nu, så jag paxar dig imorgon!!! Vi ses<3

2011-06-05 @ 14:17:14
URL: http://nordinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0