morgonpigg

På det sättet känner jag verkligen inte som en tonåring. Jag är alltid den som vaknar först, jämt! Nu har jag varit uppe, eller vaken med datorn i knät, i ca en timme och halvvaken sedan halv nio i morse.

I torsdag åkte jag till sthlm för att möta Carro som var påväg hit. Vi gick på stan och hittade en hel del och åt tocos på Taco Bar. Jag köpte två träningslinnen :D :D :D :D :D, ett par trosor och en Dusch Gel och Bodysplash från HM med doften Coconut and lime.

I fredags gick vi på Ingelsta och även där hittade jag lite grejor, en BH och ett par trosor.

Så nu är min garderob verkligen utrensad och sammanlagt har jag fått ihop FYRA plastkassar fulla mad kläder och skor. Det dåliga är dock att Hans och Greta har sommaruppehåll så jag måste vänta till hösten. :(

I övrigt så börjar jag jobba imorgon, min första jobbdag! JIHO! Jobb=Pengar=Superduperbra!

Kommentarer
Postat av: sofis

guud, vad skönt det skulle vara om man var morgonpigg. men inte är man det heller!

2011-06-24 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0