spara pengar

Har ju länge kollat på en kompaktkamera, men då jag är så oteknisk man kan bli så har det inte gått något vidare... Men som tur är har mamma och mathias slutat använda sin då de fotar med Carros gamla systemkamera istället... Bra för mig dock, eftersom jag slipper köpa en nya! :D Kanske inte är den bästa, men den var väldigt bra för tre år sedan då den köptes ;)

UPP MED FÖTTERNA!!! Klockan är 22.22. Och jag önskar mig sol tills imorgon så att jag kan njuta av en Ice Coffee i solskenet.

Drack min första nu ikväll efter att jag kommit hem från pappa och det är ju så gott. Det är dock att föredra stavmixer, då den gör godare skum än handvispning. Men jag kunde inte använda den nu eftersom mina kära småsyskon hade gått och lagt sig.

Men att jag är vaken lite extra gör ju inte så mycket, för det är avslutning imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0