nu tar vi det lungt

För nu har jag faktiskt fixat det mesta innan sommaren börjar. Har troligen ett kemiprov kvar och engelska-nationella hör. Men det ska nog gå bra :)

I övrigt har även basketen slutat :'( Så jag har inga tider alls att passa längre. Fast det är mer negativt att den har slutat än positivt. FÖR VAD SKA JAG GÖRA NU?! :o Inget. Får lov att träna lite extra på gymmet och springa istället, eller om jag försöker övertala laget att köra sommarträningar istället. Det är dock näst intill omöjligt.

Och nu är allt klart med sommarjobb också. Jag får inget i Härnösand, men det gör inte så mycket. Hade bara varit ett plus om jag fått det. Annars fick jag både jobb från kommunen och Sodexo, men jobben krockade i arbetstider så jag valde Sodexo. Vilket betyder att jag har en vecka ledigt innan jag börjar jobbet.

Detta leder dock till ett annat problem, hade tänkt att åka upp till pappa under Kristihimmelsfärd(helgen innan skolavslutningen). Men nu kan jag ju lika gärna åka upp första veckan på sommarlovet och ner igen. Men jag ska nog fråga vad som passar pappa och Carro bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0