pirater i 3D

Japp, det va min fredag och thaimat med Elin och Felicia. Lika trevligt som alltid. Och det här var minsann inte sista gången jag åt på Spicy Hot. Så gott det var! Aningen starkt dock, men jag får nog skylla mig själv... ;)

Efter en liten promenad drog vi oss mot bion, och snacka om att 3D bara blir bättre och bättre. Helt klat värt pengarna i vilket fall, både för 3D:n och filmen. Många solon av Jonny Depp, men det var inget negativt. Utan det förgyllde snarare filmen med lite extra humor.

Idag har jag solat för första gången! :o Har faktiskt varit sjuk, och när jag inte har varit det så har jag haft sjukt mycket plugg istället. Men nu tog jag mig äntligen tiden att sola och basta och bara ta hand om mig själv(=inget pluggande:D).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0