sommarjobb x2?

Förvänta er aldrig några bilder, för jag orkar aldrig lägga över dom på datorn, om jag ens skulle ta några. Ni får kalla mig lat.

Idag har varit en perfekt dag! Verkligen! Hela veckan än så länge t.o.m. Kan inte göra annat än att vara glad, för jo jag har fått SOMMARJOBB! X2!

Hoppas imorgon bara på att kunna prata till mig några bra tider från kommunen så att jag kan behålla båda :D Då är med andra ord de fyra första veckorna av sommarlovet planerade, och jag är också säker på att jag kommer att vara helt ledig under resten. Eftersom jag inte fick något jobb i Härnösand.

Ni vet ju redan om mitt sommarjobb på Sodexo, och idag fick jag klart att jag kommer att börja klockan 9. Det som jag hoppas på är alltså att mitt jobb på Hårstorpsgården antingen ska vara innan eller efter. För om jag får som jag vill blir jag dryga 8000 kronor rikare! :D Det tackar jag inte nej till, nejnej :)


Hade även picknick med Elin idag, i vad som tydligen heter Bruksparken(?), vilket vi fick lära oss av Maria idag. Picknick i solen förgyller dagen något enormt, tror jag kommer att leva på de där solstrålarna fram till fredag eftersom jag måste plugga plugga plugga.

Nej nu ska jag sluta drömma mig bort till sommaren och återgå till verkligheten. Har ju faktiskt ett spanskaprov och en historiauppsats att skriva... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0