stressig vecka

Japp jag har faktiskt lovat mig själv att blogga lite oftare, så då får jag väl lov att göra det också! Men den här veckan har varit en aning jobbig, hade kemiprov igår och pluggat en hel del till fysikprovet på onsdag nästa vecka, och sen är det ju alla inlämningar också! GAAAAH!!! D:

Även om veckan har varit stressig avslutades skolveckan med marknad, med Elin och Felicia, dock så regnade det. Ganska mycket också. Men med mig hem fick jag ändå yttligare ett oranget nagellack, lite naturgodis och en mordagpresent. Om nu mamma skulle få för sig att läsa det här så skriver jag inte vad det är, eller om någon skulle skvallra... Vilket är troligare eftersom mamma inte ens vet min bloggadress.

I vilket fall så hann vi även med en fika på P2, två lattar och en Chai latte. Nästa gång tar jag nog också en chai.

I övrigt så är vi nu klara med renoveringen av elevrådsrummet. Men ni visste nog inte ens att vi renoverade det så det spelar ju ingen roll att jag skriver det här nu. Men om det nu finns det några intresserade så städade jag där ca 1,5 h idag, så nu är det fint. Även möblerat lite också, självklart var jag inte ensam. Hann städa lite extra eftersom jag vaknade vid 5 imorse(först 3), pluggade fysik, målade naglarna, duschade och lämnade mammas mobil till henne på jobbet.

Vet att denna text är väldigt osammanhängande, men jag är helt enkelt inte bra på svenska och tänker inte ta mig tiden att läsa igenom den. Hoppas ni uppskattar det ändå.

Kommentarer
Postat av: carro

jag trodde p2 hade slagit igen?

2011-05-31 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0